HELYSZÍN: Corner Rendezvényterem (1051 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 12.)

8.30 - 9.00 Regisztráció

POME - Point Of Market Entry
Az a pont, amikor valaki először válik nyitottá egy termékkategória befogadására.

9.00 - 9.25 POME fogalma és fontossága, Moments of Truth (Stimulus, ZMOT, FMOT, SMOT, UMOT) a youth és young families szegmensben
                 Bendl Mátyás, POME
                 Ed Allie, Exact Media (videointerjú, angol)

9.30 - 9.40 Szeretjük-e a választásainkat? Milyen az efemer fogyasztó?
                 Becker György, reklámpszichológus

Stimulus
A pillanat, amikor és amiért a youth és young families célcsoport fogékonnyá válik a kínálatra.

9.45 - 10.05 
Számok és adatok az életkorok szerinti vásárlási szokásokról; igényváltozás a fogyasztói kosárban, „utolsó első pillanatok"
                   Kurucz Imre, NRC

ZMOT - Zero Moment Of Truth
Amikor a fogyasztó különböző forrásokból információt gyűjt a termékről, szolgáltatásról még azt megelőzően, hogy a tényleges vásárlási folyamatot megkezdené. Ebben az első, és egyben legkritikusabb pillanatban pozitív kapcsolat teremthető a fogyasztó és a termék/szolgáltatás között, illetve befolyásolható a jövőbeni viselkedése.

10.10 - 10.20 A Google és a ZMOT
                     Soós Gergely, Neo Interactive

10.25 - 10.55 Kávészünet

A social média, a natív tartalom, a branded content és az online média szerepe a youth és young families célcsoportban
10.55 - 11.05 
Megértem, tanulok tőle, segítek neki, mégsem válok „Z”- vé
                     Juhász Péter Tibor, Telekom
11.10 - 11.20 Vásárlásösztönzés
                     Bene Nikoletta, Spar Magyarország

11.25 - 11.35 A médiaügynökségek POME-kihívásai és megoldásai
                     Kovács Dóra, PHD Media

11.40 - 12.05 A ZMOT elképzelhetetlen (digital) sampling nélkül?
                     Kerekasztal-beszélgetés a "Tudd, hogy értsd" kampány kapcsán.

                     Biksz Edit, Omega Pharma
                     Influencerek: Csipesz és Laura
​                     Simó Dorka, egyetemi hallgató
                     Zách Anita, pszichológus

                     moderátor: Csernenszky Áron, POME

12.10 - 12.20 „Influencer marketingjog”: a reklámetikától az önszabályozásig
                    Dr. Fazekas Ildikó, Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT)

ZMOT-stratégia, avagy így teremts kapcsolatot a termék/szolgáltatás és a youth valamint young families fogyasztói célcsoport között!
12.25 - 12.35 Kézai Béla, DeepInsight
12.40 - 12.50 Horváth-Magyary Nóra, K&H Csoport

12.55 - 13.40 Ebédszünet

FMOT - Firts Moment Of Truth
Az igazság első pillanata. A pillanat, amikor a leendő fogyasztó a boltban áll és másodperceken belül fogja meghozni azt a döntést, hogy melyik terméket veszi le a polcról és vásárolja meg.

A fogyasztáspszichológia hatalma: sales, árpolitika, termékelhelyezés, eladáshelyi vásárlásösztönzés
13.45 - 13.55 Árr Mariann, Generali Biztosító
14.00 - 14.15 Lukács Bence, pszichológus

Az első benyomás meghatározó: csomagolásdesign, instore kihelyezések, egyéb promóciók
14.20 - 14.30 Szilva Mónika, Nestlé
14.35 - 14.45 
Bóna Richárd, Monsun/Souldrops
                     Fabricius Gábor és Román Dávid, Republic Group

SMOT - Second Moment Of Truth
Az igazság második pillanata, a használat pillanatában megjelenő érzés minőségét jelenti,

és UMOT - Ultimate Moment Of Truth
Az a pillanat, amikor a fogyasztó maga is márkahirdető lesz.

Influencermarketing fiataloknak
14.50 - 15.00 A youth marketing több, mint az influencer marketing
                     Breuer Péter, squAD
15.05 - 15.15 A hévíztől a #sparklingozásig
                     Czinege Szilvia, Budapest Gyógyfürdői és Hévizei

15.20 - 15.50 Influencermarketing young familiesnek
                     Debreczeni Dóra
                     Lotfi Begi, dj/producer
                     Zita és Gianni Annoni

15.55 - 16.05 Márkahűség: így tartsd meg a vásárlódat!
                     Varga Fruzsina, IKEA

16.10 - 16.20 Word of mouth: de hogyan?
                     Palotai Zoltán, trnd CEE


A konferencia programját folyamatosan frissítjük, a programváltozás jogát fenntartjuk. A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát postázunk ki a megadott címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülnek.