POME - Point Of Market Entry: az a pont, amikor valaki először válik nyitottá egy termékkategória befogadására
POME fogalma és fontossága, Moments of Truth (Stimulus, ZMOT, FMOT, SMOT, UMOT) a youth és young families szegmensben
Bendl Mátyás, POME, CEO

Szeretjük-e a választásainkat? Milyen az efemer fogyasztó?
Becker György, reklámpszichológus

1. Stimulus: a pillanat, amikor és amiért a youth és young families célcsoport fogékonnyá válik a kínálatra

  • Számok és adatok az életkorok szerinti vásárlási szokásokról; igényváltozás a fogyasztói kosárban, „utolsó első pillanatok"
    Kurucz Imre, NRC, kutatási igazgató


2. ZMOT - Zero Moment Of Truth: amikor a fogyasztó különböző forrásokból információt gyűjt a termékről/szolgáltatásról a tényleges vásárlás előtt

  • ZMOT-stratégia: így teremts kapcsolatot a termék/szolgáltatás és a youth valamint young families fogyasztói célcsoport között!
    Kisantal Gyula, DeepInsight, creative supervisor
  • A Google és a ZMOT: a youth és young families felhasználók szörfölési szokásai
    Soós Gergely, neo, alapító-tulajdonos
  • A social média, a natív tartalom, a branded content és az online média szerepe a youth és young families célcsoportban
    Árr Mariann, Generali, marketing és kommunikációs vezető
    további előadó felkérés alatt, POME​
  • A médiaügynökségek POME-kihívásai és megoldásai
    előadó felkérés alatt, OMD
  • A ZMOT elképzelhetetlen (digital) sampling nélkül?
    Biksz Edit, Omega Pharma, brand manager
    Csernenszky Áron, POME, back office director
    további előadó felkérés alatt
  • „Influencer marketingjog”: a reklámetikától az önszabályozásig
    Dr. Fazekas Ildikó, ÖRT, főtitkár


3. FMOT - Firts Moment Of Truth: az igazság első pillanata, amikor a leendő fogyasztó a boltban áll és másodperceken belül fogja meghozni azt a döntést, hogy melyik terméket veszi le a polcról és vásárolja meg

  • A fogyasztáspszichológia hatalma: sales, árpolitika, termékelhelyezés
    Bene Nikoletta, SPAR Magyarország, marketing vezető
    Lukács Bence, pszichológus
  • Az első benyomás meghatározó: csomagolásdesign, instore kihelyezések, egyéb promóciók
    Márton Szabolcs, Republic Group, kreatív igazgató és Bóna Richárd, Monsun, general manager

4. SMOT - Second Moment Of Truth: az igazság második pillanata, a használat pillanatában megjelenő érzés minőségét jelenti

  • A brand ereje: youth érzések vs. young families elvárások
    Hidvégi Tom,  The Coca Cola Company CEE, creative strategist / creative excellence marketing manager

5. UMOT - Ultimate Moment Of Truth: a pillanat, amikor a fogyasztó maga is márkahirdető lesz

  • Influencermarketing fiataloknak
    Breuer Péter, squAD, youth segment director
    Czinege Szilvia, BGYH, marketing igazgató
  • Influencermarketing idősebbeknek
  • Márkahűség: így tartsd meg a vásárlódat!
    Varga Fruzsina, IKEA, campaign leader CZ/HU/SK
  • Word of mouth: de hogyan? 
  • Youth kerekasztal: az influencerek felelőssége


 További előadók felkérés alatt!

A konferencia programját folyamatosan frissítjük, a programváltozás jogát fenntartjuk. A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát postázunk ki a megadott címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülnek.